Facebook uvodi Messenger oglašavanje!

U javnost je procurio dokument koji navodno govori o planovima Facebooka da uvede novu funkciju – Messenger oglašavanje. Ovo će kompanijama koje se oglašavaju putem ove društvene mreže omogućiti slanje oglasa putem poruka. Ovaj dokument kompanija Facebook poslala je nekim od svojih najvećih oglašivača, a sadržaj dokumenta obznanjen je strane od TechCrunch-a, no sam dokument se još uvijek čuva u tajnosti. Kako prenose izvori iz TechCrunch-a, dokument otkriva da će Messenger oglašavanje pružiti nove mogućnosti za oglašavanje. Ukoliko se ova informacija pokaže kao tačna, to će značiti da Facebook komercijalizuje Messenger. No postoji caka. Ova mogućnost biće ograničena samo na korisnike s kojima su preduzeća putem svojih fb stranica prethodno komunicirala putem chata. Drugim riječima, slaćete poruke samo ljudima s kojima ste se dopisivali. Facebook je ovaj dokument poslao svojim najvećim oglašivačima kako bi na vrijeme počeli pripremu, tj komunikaciju sa korisnicima putem Messengera, kako bi im mogli koristiti Messenger oglašavanje kad ova funkcija bude pokrenuta.

Glasnogovornici Facebooka su se oglasili ovim povodom i izjavili kako neće komentarisati glasine i špekulacije. „Naš cilj je da stvorimo kvalitetno i privlačno iskustvo za 800 miliona korisnika Messengera širom svijeta a to uključuje i obezbjeđivanje da naši korisnici ne dobijaju neželjene poruke bilo kog tipa.“ Facebook nije demantovao navode, što je kod mnogih izazvalo vjerovanje da su ovi navodi tačni.

Messenger je jedan od Facebook-ovih najpopularnijih proizvoda sa najbržom stopom rasta i sa 800 miliona aktivnih korisnika. Na sreću običnih korisnika, Facebook neće dozvoliti brendovima da šalju oglase bilo kome, niti svim ljudima koji su im lajkovali stranice. Samo onima koji su dobrovoljno vodili konverzaciju sa preduzećem, moći će se poslati oglasi. Ovaj pristup bi trebao ograničiti spamovanje i neprijatnosti.

Facebook sada vrši pritisak na brendove da počnu aktivnije koristiti Messenger, kako bi uvjerili i ohrabrili korisnike da im šalju poruke, da bi im kasnije mogli poslati oglase.  Još uvijek se ne zna šta će preduzeća moći staviti u oglase, ali smatramo da će to biti:

  • Informisanje korisnika novim ponudama, poklonima i drugim promocijama.
  • Najava novih proizvoda i podsticanje njihove kupovine putem intertneta
  • Objavljivanje novih snimaka, GIF-ova ili drugih sadržaja kreiranih od strane brenda.
  • Praćenje i obavještavanje korisnika vezano za cijene i zalihe proizvoda.

Naravno, postoji šansa da Messenger oglašavanje da negativne povratne informacije, a Facebook zasigurno ne želi pokvariti iskustva svojih korisnika i nagnati ih da pređu na druge platforme. Iz tog razloga, opcija koja će izmijeniti Messenger kakav poznajemo će se temeljno i polako testirati, kako cijeli plan ne bi pao u vodu.

Facebook je uložio godine rada, razvoja i ogromne sume novca u Messenger. Iskoristiti aplikaciju kako bi zaradili novac umjesto da je daju svijetu besplatno, čini se kao sasvim opravdan potez od strane kompanije koja iznova pronalazi načine da naplati svoju popularnost i opšteprihvaćenost.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *