Digitalni marketing

Digitalni marketing je zajednički naziv za sve aktivnosti promocije i prodaje proizvoda i usluga, kompanija i brendova na internetu. Digitalni marketing vaše aktivnosti seli tamo gdje je vaša publika – na internet.

Svaka kompanija i brend zahtijevaju jedinstven pristup. Radimo zajedno s vama na vašem brendu, u cilju realizacije marketinških kampanja kojima možemo postići konkretne rezultate. Fokus stavljamo na konverziju, tj. na pretvaranje posjetilaca u klijente. U svakom trenutku imate pristup rezultatima i analitici. Digitalni kanali omogućuju redovno optimizovanje kampanja i transparentne rezultate.

Prednosti digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalni:

  • znatno je ekonomičniji od tradicionalnog marketinga
  • pomaže preduzećima da ostvare veći ROI
  • omogućava izbor ciljanog tržišta
  • daje precizne rezultate svake kampanje i aktivnosti
  • postiže veći domet od klasičnog marketinga
  • ostvaruje interakciju sa ciljnom publikom
  • stvara povjerenje u odnosu sa vašim potrošačima
  • pruža precizan izbor ciljanog tržišta
  • kreira dublju analizu i preciznije rezultate promotivnih kampanja
  • olakšava oglašavanje manjim kompanijama i startup-ima

Društvene mreže

Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin… društvene mreže su mjesto promocije i prodaje za velike i male brendove. Bez obzira na djelatnost, društvene mreže su prva stavka od koje polazite kada kreirate svoju digitalnu promociju. Vođenje i objavljivanje na društvenim mrežama, kreiranje akcija i promotivnih kampanja, komunikacija sa klijentima i pratiocima, briga o slici koju ostavljate u javnosti, praćenje medija i još mnogo toga, sastavni su dio naše usluge.

Kod community managementa, ulazimo u samo poslovanje našeg klijenta, dajemo savjete i prijedloge, radimo na brendiranju i izgradnji odnosa sa klijentima i generalnom publikom. Naglasak je na komunikaciji sa primarnim klijentima koji imaju potrebu za uslugama/proizvodima koje nudite.

Google Ads 

Google Ads predstavlja oglašivačku mrežu preko koje se postavljaju plaćene reklame na Google pretraživač.

Princip rada je izuzetno jednostavan. Оglašivač (kompanija – Vi) bira ključne reči na koje optimizujemo Vaš sajt. Kada ih osoba koja pretražuje otkuca prilikom pretrage, aktiviraće se oglasi i Vaša kompanija će se prikazati kao preporučena. Plaćate samo kada posjetilac klikne na Vašu reklamu, tj posjeti Vaš web sajt. To znači da plaćate samo za osobe koje su posjetile Vaš web sajt.

GDN (Google Dispaly Network) je dizajniran da Vam pomogne da pronađete pravu publiku. Precizne opcije ciljanja omogućavaju Vam strateško prikazivanje poruka klijentima na pravom mjestu u pravo vrijeme.

Remarketing

Remarketing predstavlja ponovno prikazivanje oglasa korisnicima koji su već posjetili web sajt ili odradili neku od akcija na sajtu. Remarketing je veoma efikasna tehnika oglašavanja, jer se oglasi plasiraju korisnicima koji su već upoznati sa proizvodom/uslugom (warm traffic), pa je i stopa konverzije često veoma visoka.

Osobe se odluče na akciju nakon 4-6 posjeta sajtu. Stoga je ulaganje u remarketing ključno, pošto želite da se posjetioci vraćaju i vremenom postanu Vaši klijenti.

Internet prodaja (e-commerce)

Internet prodaja je set usluga koji za cilj imaju prodaju Vaših proizvoda i usluga putem interneta. Od razvoja web prodavnice, preko internet marketinga do korisničke i logističke podrške, našim klijentima pružamo zaokružen sistem u kojem Vama preostaje samo da obezbijedite kvalitetan proizvod/uslugu. Pružamo Vam: izradu web prodavnice, tehničku i korisničku podrška, logistiku, after-sale podrškau i kompletnu onlajn promociju Vaše web prodavnice.

Internet prodaja je trend koji mijenja način na koji ljudi kupuju. Sve više proizvoda i usluga se naručuje onlajn. Sa smjenom generacija, za 10 godina onlajn prodaja će postati dominantan način kupovine na našem tržištu.

Email marketing

Kroz redovno slanje informativnih i edukativnih newslettera održavamo kontakt sa Vašom publikom i vršimo prodaju. Kombinacija tekstualnog i grafičkog sadržaja garantuje newslettere koji će privući pažnju, biti pročitani i dostaviti informaciju. Kroz različite programe, pratimo stopu pročitanih mejlova i optimizujemo kampanje. Cilj je, naravno, veća stopa pročitanih mejlova i uspješno realizovana prodaja.

Content marketing

Content marketing je stvaranje i podjelu tekstualnog, grafičkog, foto i video sadržaja. Content = sadržaj. Nije direktna promocija brenda, već za cilj ima probuditi interes javnosti za vašu kompaniju, brend, usluge i proizvode. Od pisanog sadržaja izdvajamo pisanje objava za društvene mreže, blogove i PR tekstove.

Kupci žele da nauče i pročitaju o Vama, Vašim proizvodima i uslugama prije nego kupe, žele da ih se informiše umjesto da im se prodaje. Uspješan content marketing je u prenosu prave priče u pravo vrijeme, pravim kanalima prenosa Vaše poruke potencijalnim kupcima. Analiziramo ko čini Vaše ciljano tržište i u skladu sa tim kreiramo poruke i strategiju content marketinga, koja će na najbolji način prenijeti Vaše vrijednosti. Šta objaviti, kada i koliko često – naša su briga.

ORM

Online reputation manager je proces kontrole pojave Vašeg imena i Vašeg brenda na internetu. Vodimo brigu o spominjanju Vašeg brenda na internetu, kakve recenzije i komentari se ostavljaju. Pokazaćemo vam kako da pronađete i popravite negativan sadržaj, kao što su loše ocjene, negativni komentari, diskutabilne fotografije.

Jedan negativan komentar može smanjiti stopu uspješne konverzije za 22%, stoga je besprijekorna slika o Vašem biznisu na internetu ključna za uspjeh biznisa. ORM uglavnom koristimo u turizmu a uključuje praćenje više platformi: Facebook, Inatagram, Twiiter, Booking, Tripadvisor, Airbnb, Foursquare…

Influenseri

Influenseri su uticajne osobe sa velikim brojem pratilaca na društvenim mrežama, sa kojima ostvaruju veliku interakciju. Ključna snaga influensera jeste u komunikaciji sa pratiocima i činjenici da oni influensere posmatraju kao kredibilne osobe čije savjete i poruke slušaju. Saradnja brendova i influensera je win-win situacija, u kojoj influenseri plasiraju informacije ili reklame svojim pratiocima, koji će na njih bolje reagovati nego na obične reklame.

Bitno je identifikovati i izabrati pravog influensera, u zavisnosti od Vaše branše i poruke koju želite poslati. Tu nastupamo mi. Preporučićemo najadekvatnije influensere, kreirati poruku i cjelokupnu kampanju, te pratiti reakcije publike.