Blog
Naši digitalni poduhvati: upoznajte nas kroz naš rad

Branding ili Direct Response marketinški pristup?
Piše: Gradimir Stanković Kada kreiramo marketinšku kampanju, moramo razmišljati o krajnjem cilju koji želimo da postignemo. Mnogi će pomisliti da je kranji cilj uvijek prodaja,

Kako da napravite web shop u WordPress-u i digitalizujete vašu prodaju – 2020.
Piše: Gradimir Stanković Vanredno stanje u kom se trenutno nalazimo značajno utiče na mnoge firme i dovodi u pitanje opstanak istih. Nažalost, niko ne zna

Logo dizajn (VRSTE LOGOTIPA I NJIHOVO ZNAČENJE)
Logo ili logotip je grafički znak, ikona ili simbol koji označava određeni proizvod, uslugu ili određeni poslovni subjekt. Dio je vizuelnog identiteta jednog preduzeća, a logo

Kreiranje kampanje na društvenim mrežama (7 STVARI NA KOJE MORATI OBRATITI PAŽNJU)
Nema sumnje u to da društvene mreže danas igraju ogromnu ulogu u sticanju novih klijenata ili povećanju opšte svijesti o brendu, pa je samim tim

Storytelling (5 PRAVILA KVALITETNOG PRIČANJA PRIČE)
Imao sam priliku da u više navrata slušam jako kvalitetan storytelling. Jedan od njih izgledao je ovako: „Pričam ti ja o mom mongolskom pijetlu… ima

Kako napisati dobar tekst koji pruža dodatnu vrijednost? (5 OSNOVNIH SMJERNICA)
Ukoliko tragate za savjetima kako napisati dobar tekst u kojem će vaši čitaoci imati dodatnu vrijednost, u tekstu koji slijedi ću vam pojasniti glavne principe kojih