FUSE micro: “Unovči svoje znanje na internetu”
Naša saradnja sa School of skills nastavljena je i u 2018. godini, organizacijom konferencije Fuse micro: Unovči svoje znanje na internetu. Ovo je prva Fuse micro konferencija, čime smo novi serijal konferencija započeli u našem gradu. Fuse micro će se baviti konkrektnim temama iz poslovnog svijeta, sa ciljem prenosa znanja i davanja konkretnih i korisnih savjeta i informacija. FUSE micro pruža konkretne savjete, ideje i resurse, sa ciljem da ljude ohrabri i omogući im da počnu zarađivati preko interneta.
Konferencija je održana 31. marta u prostorijama Qlab coworking prostora.
Govornici:
Predrag Filipović, Novi Sad, osnivač School of Skills i majstor brendiranja. Pored rada za poznate klijente, tehnike brendiranja primjenjuje na sebi, što je njegova najbolja referenca. Nedavno je postao i campaign partner za Black Void Games.
Александар Чичић, preduzetnik, jedan od osnivača agencije Digivox iz Banje Luke, budućnost vidi u spoju preduzetništva i IT-ja. Pokrenuo je još nekoliko biznisa baziranih na internetu, najaktuelniji je projekat Banja Luka Stan na dan.
Milijana Vorkapić, predsjednica centra za razvoj preduzetničkog ekosistema iz Novog Sada, sociolog i angažovana u School of Skills. Sarađuje sa IT kompanijama u cilju unaprijeđenja produktivnosti i sreće zaposlenih.
Moderator: Maja Starčević, zaljubljenik u marketing, brendiranje i IT a posebno u spoj ove tri stvari. Maja je radila u najvećim marketinškim agencijama u RS, vodila informativni portal. Potom se osamostalila, pokrenula Rijeka Života / River of Life i radi na pokretanju vlastite agencije.
Govornici su odgovorili na pitanja:
Kako se početi baviti digitalom?
Kako najlakše naći posao u digitalnom svijetu?
Koje znanje i vještine su trenutno najtraženiji na internetu?
I ono najbitnije od svih pitanja – kako početi?
Sljedeće Fuse micro konferencije biće održane u Novom Sadu i drugim gradovima Srbija u toku 2018. godine, u organizaciji School of Skills i agencije Digivox. Pratite nas!
Učešće na FUSE konferenciji je dio saradnje agencije Digivox sa organizacijom School of Skills.