STUDIJA SLUČAJA: MOJA DIGITALNA AKADEMIJA
O klijentu
Moja Digitalna Akademija je višemjesečni program obuke iz oblasti digitalnog marketinga namijenjen preduzetnicima, frilenserima, blogerima, marketing menadžerima i entuzijastičnim ljudima koji su odlučili da zakorače u dinamični svijet digitalnog marketinga.
Ovo je projekat izgradnje uspješnog, prepoznatljivog brenda i održivog poslovanja u kom smo učestvovali od samog početka.

Zadatak
Digivox tim je zajedno sa projektnim partnerima bio suočen sa pitanjima postavljanja identiteta, poslovnog modela i razvoja uspješne digitalne strategije.
Bilo je potrebno razviti cjelokupan koncept, vizuelni identitet, postaviti plan i program koji bi odgovarali ovim ciljevima.
Šta smo uradili
Kreiranjem i razvojem kvalitetnog, optimizovanog sajta privlačnog korisnicima i dobro isplaniranim sadržajem na društvenim mrežama ostvarili smo i nastavljamo da ostvarujemo visoke stope konverzije.
Usklađenim akcijama kroz sve digitalne kanale, pravovremenim kampanjama, preciznim targetiranjem, remarketingom, a najprije dodatnom vrijednošću koju konstantno nudimo našoj publici MDA ostvaruje zavidne rezultate.
Pažljivo odrađena optimizacija veb sajta za pretraživače i konstantni apdejti, provjere, građenje reputacije kroz linkove samo su dio naših SEO napora koji su rezultirali su da budemo prvi na Google-u za više desetina relevantnih ključnih riječi.
Zahvaljujući blogu posvećenom digitalnom marketingu kom kroz kvalitetne tekstove edukujemo i informišemo ljude prateći sve svjetske trendove postali smo popularan i tražen brend kome se vjeruje,





Rezultati
Moja Digitalna Akademija se pozicionirala kao izuzetno cijenjen i prepoznatljiv brend u oblasti marketinških edukacija. Ideja, vizija, plan, egzekucija doveli su do rezultata na koje smo i mi i naši partneri izuzetno ponosni.
MDA danas ostvaruje preko 6000 posjeta mjesečno kroz neplaćenu, organsku pretragu i preko 30 prijava svakog ciklusa za četvoromjesečni program obuke.
Ove brojke ne prestaju da rastu.