STUDIJA SLUČAJA: Autocentar-Merkur
O klijentu
Autocentar-Merkur je preduzeće koje se bavi uvozom i distribucijom pneumatika, odnosno guma koje je prepoznalo sve potencijale online prodaje. Ova ozbiljna i velika firma nam se obratila sa ecommerce zahtijevima koji bi bili krerani prema njihovim specifičnim potrebama.

Zadatak
Klijent je uočio potencijal u automatizaciji procesa naručivanja prilikom saradnje sa veleoprodajnim kupcima. Proces u kojem veleprodajni kupac mora slati email ili obaviti poziv kako bi provjerio dostupnost i cijenu proizvoda, a klijent provjeravati stanje na lageru, odgovarati, čekati porudžbinu, može da se optimizuje i na taj način uštedi vrijeme.
Potrebe klijenta
Klijentu je bio potreban servis koji bi kupcima u maloprodaji ponudio elektronski katalog proizvoda, to jest uvid u ponudu i cijene, dok bi kupcima u veleprodaji bilo omogućeno da cijelu kupovinu završe preko online prodavnice.
Sem toga, potrebno je bilo napraviti automatizovan sistem dnevnog ažuriranja cijena i broja artikala kojih je bilo preko dvije hiljade.





Rezultati
Novim ecommerce rješenjem skratili smo proces poručivanja sa više desetina minuta na svega nekoliko klikova.
U kratkom roku smo napravili isplativ sistem evidencije, provjere i poručivanja u kom obe strane gotovo trenutno imaju sve neophodne informacije i kupoprodaja može biti obavljena lako i ugodno.
Danas svaki veleprodajni kupac ima svoj nalog pomoću kog u bilo koje doba u par minuta može provjeriti i poručiti željeni proizvod.
O djelotvornosti novog sistema u kom se značajno štede svi resursi dovoljno govori činjenica da je za manje od mjesec dana zabilježeno nekoliko stotina veleprodajnih porudžbina i više od 12 000 posjeta maloprodajnih kupaca onlajn bazi podataka.
Ovo je samo jedan od primjera kako se danas trgovina može učiniti pametnijom, bržom, racionalnijom i kroz automatizaciju uštediti vrijeme i novac dok zadovoljstvo i broj kupaca rastu.